måndag 21 september 2009

Spinning.

(Dagens middag! Hackad vitkål (fasen vad gott det är) med lite olivolja, vinäger och kryddor, en klick ajvar och hela 250 g feta/oliv-keso! Bland det godaste jag ätit på länge faktiskt, konstigt men sant! Enkel mat kan vara så fantastiskt gott ibland!)

Ojdå. Jag såg precis att Spinningpasset imorn bitti visst är redan 07.15, och inte 08.15 som jag trodde... Det är nog sovdags nu, med andra ord :P

Ikväll har jag jobbat på nya jobbet, och även om det inte går jättebra än så VET jag att jag kommer bli grym på det så småningom! Jag behöver bara lite mer tid att komma in i det, och jag känner att jag kommer in i det mer och mer för varje pass. Och det bästa är att jag verkligen, verkligen tycker om det! Korta men intensiva arbetspass, det är precis så jag vill ha det :)

Det gick helt okej med maten idag, med mindre kolhydrater (förutom en jäkla automatchoklad, sådan man dricker, som vi får gratis på jobbet och som jag är smått beroende av... Well, ingen mer sådan innan jag slår mitt rekord på jobbet, så det så!) och mer protein och fett. Det känns skönt! Imorgon kör jag vidare på samma spår :)

Godnatt!

2 kommentarer:

J sa...

nu vill jag veta vad detta omtalade jobb är för ngt :)

livetoday - 52 kilo sa...

naj jag har ingen aning..jag vet inget om det och därför är jag SÅ tacksam för kommentarerna jag får utav er läsare :D:D