onsdag 16 september 2009

Inte helt okej.

Jag är inte så nöjd just nu. Det gick mindre bra på jobbet och jag är trött och vill duscha och sova. Dock var det grymt skönt med morgonträning och jag ska försöka hinna med BodyPump imorgon innan skolan, om jag orkar upp. Kommer inte hinna med mer än 5 timmar sömn, så det är möjligt att jag faktiskt inte kommer orka. Vi får se. Det är helt okej om jag hoppar över, för jag kommer ändå hinna med 4 träningspass den här veckan, vilket ändå får räknas som helt okej :)

Grymt rolig musiklektion i skolan hade vi i alla fall, och jag tycker mycket om att sjunga Stevie Wonder-låtar :) Särskilt tillsammans med så fantastiska körtjejer som mina klasskamrater! Imorgon är det pianolektion, musikteori och sista arbetspasset på nya jobbet för den här veckan. Då jävlar. Då ska jag få det att lossna!

Nu: Dusch.

Inga kommentarer: