fredag 4 september 2009

Dansdags!

Så underbart med nya träningskläder! Jag bara älskar det lila linnet och de grå byxorna... Supermys! Mjukt och skönt :) Man blir faktiskt lite extra motiverad om man har nya träningskläder, så om du har svårt att ta dig iväg till gymmet - shoppa! ;)
Om man pratar om komplex, så bjuder jag här på det värsta av mina. De där "extrabrösten" som tittar fram mellan arm och kropp... Det var faktiskt en kille som sade så till mig en gång, när vi gick i 9an. "Du ska vara tyst, för du är så jävla äcklig som har 4 bröst istället för 2". Sådant sätter sig, I'm telling you! Men men, det är mycket annat med min kropp som är bra, så det jämnar ut sig ;)

Nu bär det av till gymmet och SatsDans, minsann :) Jag har hört ryktas om att det vankas ny koreografi, och att den ska vara ruskigt bra... Härligt!

2 kommentarer:

Mikkan sa...

Nämen vaddå, alla ser ju ut så, det blir ju alltid lite där BH:n sitter åt. Så mycket dumt folk hasplar ur sig...

Anonym sa...

vilka vackra drag du har, varmt och vänligt ansikte!

kramar från någon som vill pussa på dig