tisdag 15 september 2009

Lite bra och lite dåligt.

(Dagens kvällsmål; en liten avocado, 2 fruktbrödskivor, en med smör och light-feta och en med ajvar och keso och ett äpple som inte fick vara med på bild.)

Jag fick världens finaste komplimang idag, av mina fina klasskamrater Elin och Sigrid. De sade att jag har snygga ben, och att de hade tänkt på det bägge två :) Hihi! Jag blev verkligen barnsligt glad! Och motiverad till att få fler snygga kroppsdelar, hehe...

Jobbet nu på kvällen kändes inte alls bra, och det verkar som att min "uppgradering" inom företaget inte blir av. Jag håller inte måttet, och det känns riktigt jobbigt eftersom jag helst alltid vill vara bäst på det jag gör, och det här är ett arbete som jag väldigt gärna vill bli riktigt duktig på. Imorgon ska jag jobba igen, och då SKA jag få bättre resultat än idag! Så det så! Och jag tänker bli bäst. Definitivt.

Imorgon blir det även träning innan skolan, så det är snart dags för mig att krypa ned i sängen. Jag borde skriva ut ackord och pilla med lite andra saker, men jag orkar faktiskt inte. Jag vill bara sova. Sängen kallar på mig :)

Inga kommentarer: