söndag 20 september 2009

Jag är väldigt duktig...

... på att lägga mig för sent. Rufs är mycket bättre än mig på att lägga sig tidigt, vilket gör att jag alltid väcker honom när jag väl kryper ned efter ett par timmar. Eller så väcker jag honom med mitt knappande på datorn, som nu t.ex.

En större lägenhet vore fint. Eller en förbättring av mina kvällsrutiner.

Imorgon blir det BodyCombat och eventuellt kvällsbio. Vågen visade 64.4 (rekord! rekord!) idag och jag måste verkligen skärpa mig nu. De senaste dagarna har inte varit hälsosamma ur matsynpunkt, och om jag ska fortsätta gå ned nu när jag tränar mindre än tidigare så får jag ta mig i kragen. Pepppepp!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad spännande, har du planer på att bli sjuksköterska? Du kommer inte ångra dig, det vågar jag lova!
Låter underbart med Body-combat, jag längtar verkligen tills jag får träna det igen. Är som jag nog redan sagt, ganska kär i Les Milles-konceptet!
Men jag önskar du kunde få slippa värdera dig utifrån vågen. En kik i spegeln visar säkert en stark, underbart vacker tjej! Jag är helt övertygad!

Stor kram, och hoppas du får en riktigt bra söndag!

Lisa sa...

Svar: Jag håller med! Hellre små tatueringar!

Fortfarande ingen träning för mig. Jag håller på att få panik!