lördag 12 september 2009

Nu jävlar ska det sovas!

(Titta! Det här är mina favoritjeans, som jag inte har kunnat knäppa över huvudtaget på hur länge som helst - men idag har jag haft dem på mig hela kvällen, och nog är de knäppta alltid! Den käcka lilla valken som tittar ut tar vi ingen notis om :p)

(Och här är de från sidan också. Så jäkla gött!)

Jag är så in i helvete trött. Hela dagen har jag ångat på i överskottsenergiskt tempo, trots att jag egentligen är helt slut. Har känt mig packad hela dagen - så trött är jag!

Haketjobbet gick finfint och Elin och Sigrid från klassen var där och sjöng, tillsammans med Sigrids pojkvän, mycket trevligt!

Två roliga saker är att jag äntligen har fått min iPhone, och att jag kommer i mina allra smalaste jeans!!! Sist jag provade var jag inte ens i närheten av att kunna knäppa dem :) Jag fattar inte hur det har gått till, eftersom jag ätit godis och skit som värsta slasktratten senaste veckan...men å andra sidan har jag tränat väldigt hårt och duktigt, så resultaten verkar visa sig ändå... Nu är jag verkligen pepp på att fortsätta och kämpa hårdare :)
Och förresten så blev jag erbjuden instruktörsjobb idag, men jag tackade faktiskt nej. Jag hinner inte, och jag vill komma i form själv först innan jag tar tag i instruerandet igen. Men sedan så!
Nu: Sova.

1 kommentar:

Linda sa...

Sjukt snygga jeans och nice ass ;)