lördag 26 september 2009

Skön fredagskväll!

Åh, vad skönt att vara ledig en fredag :) Först ett combatpass, sedan nya Beck-filmen, middag på Lilla Tavernan, och som avslutning en öl på nyfunnen kvarterskrog.

Eftersom jag sov lite mitt på dagen så mår jag lite bättre nu, och jag behövde nog den här kvällen. Imorgon blir också en skön dag, som börjar med SatsDance och BodyPump. Nu börjar jag känna igen mig själv igen, efter den senaste veckans downperiod.

Från och med måndag blir det LCHF-kost a'la veggiestyle för min del, och det ska bli skönt att slippa må dåligt av för mycket kolhydrater. Fysiskt dåligt alltså, inte psykiskt. Svullen kropp, svårigheter på toaletten och magsmärtor är några dagliga problem som jag helst slipper! Apropå det så ska jag berätta om den mycket intressanta undersökningen jag gjorde hos läkaren igår, men det tar jag imorgon!

Nu ska jag kramas. Hela natten. Godnatt!