tisdag 29 september 2009

En riktig skitdag, rent utsagt.

Jag förstår inte. Jag är så jävla trött och låg och grinig, och jag är så trött på att vara just trött, låg och grinig, att jag blir ännu mer trött, låg och grinig av att vara just trött, låg och grinig... Ja, ni hajar den onda cirkeln...

Och inte har jag hunnit träna heller, vilket verkligen suger. Eller ja, hunnit hade jag väl gjort, men jag valde att sova istället för det kändes som att det behövdes, men jag blev liksom inte piggare för det... Och nu är klockan skitmycket och jag MÅSTE träna imorgon för hela kroppen skriker efter motion, men enda chansen till träning är morgonpasset på SATS 06.45, vilket innebär galet lite sömn...

Nåja, jag ska ta mig en dusch nu, och sedan krypa till sängs.

Min syster fyller år 13e november, då har hon stor fest och jag planerar att vara skitsnygg till dess... Tror ni jag kommer lyckas?

Inga kommentarer: