fredag 18 september 2009

"Sambo med ett Matmonster"



Jag gick en kurs en gång, "Digitalt Skapande". Det här är en av uppgifterna. Dikterna är skrivna av mig under tiden jag var sjuk, musiken har jag skrivit och låten är arrangerad av mitt förra band (Cello - Louise Andersson som även skrivit cellostämman, Gitarr - Niklas Pekkari, Trummor - Andreas Linder, Bas - Henrik Olsson, Sång - jag för typ 100 år sedan) och det är jag som läst in dikterna också.

Bilderna är riktigt ego och säger inte så mycket om innehållet, men men...det är det som hörs som är det viktiga. Håll till godo.

2 kommentarer:

Lisa sa...

Jag sitter här med tårarna rullandes nerför mina kinder!

Linda sa...

Det var helt underbart, hjärtat snörper samman när jag hör din poesi. En sådan gåva du har i ditt skrivande, trots att det är så sorgligt det du säger så är det såå vackert och varje dikt går som en pil genom hjärtat.
kram