måndag 23 november 2009

Wow!

Det går ju riktigt bra det här! Köttätandet, alltså. Det är motvilligt jag erkänner att min kropp nog har längtat efter kött, för nu när magen inte protesterar längre så känner jag att det verkligen gör mig gott... Huvudet är väl inte riktigt med, eftersom tanken på att äta döda djur fortfarande äcklar mig litegrann, men det kommer nog ge sig med tiden... Hoppas jag. Det känns i alla fall riktigt bra i kroppen, och än så länge så har allting faktiskt smakat helt okej också, så jag är nöjd! Det verkar visa sig på vågen också, att det är en bra grej det här med kött... Jag tror det börjar hända lite saker, minsann!

Som sagt så fick jag jobbet på Sats! Anna, som rekryterade, sade att jag hade en fantastisk instruktörspersonlighet och att jag lyckades förmedla äkta träningsglädje - så skönt!! Underbart att få höra att ränderna fortfarande sitter i, eller vad man ska säga... Någon aerobic blir det inte än på ett tag, eftersom hon tyckte att jag brast så mycket i tekniken... Det gör mig dock inte så mycket, för jag vet ju att hon har rätt, och jag kommer att få tillbaka min snygga teknik så småningom :)

Men, Pump blir det i alla fall, och jag är gladgladglad!! Har anmält mig till utbildningen i december, eftersom jag måste ta om licensen, och jag LÄNGTAR!!! LesMills-utbildningarna är underbart inspirerande på alla sätt!

Nu blir det sängen, och imorn är det skola, Pump och jobb. Vi har bokat biljetter hem över jul idag också, och även en natt på hotell i Stockholm 21-22 dec... Då firar vi ett år som förlovade. Gifta sig inom ett år har man inte råd med som student, så det får vänta lite. Men en hotellnatt och finmiddag är inte fy skam det heller ;)

Nattinatt!

1 kommentar:

laDesea sa...

GRATTIS!!! Sååå kul att du ska börja jobba som instruktör. Längtar efter dina pass! Du, är det inte dags för en fika snart förresten? Mycket att prata om ju :P. Och förresten igen, kunde du komma på sannas party på fredag?