tisdag 17 november 2009

Kyckling!

Nu har jag haft kycklingpremiär också, och den här gången verkar köttet få stanna kvar i magen :)
Lite illamående, men inte så farligt. Antar att det tar ett tag att vänja sig, men jag ger mig inte. Tar med mig middagsresterna som lunch imorgon, till och med! Riktigt gott blev det också, så gott att jag startar en ny kategori här på bloggen - LCHFrecept! Det kommer nog bli en hel del experimenterande här i köket nu, när jag ska lära mig att äta kött, och allt gott som jag (och Rufs!) kommer på får ni ta del av! Jag ska lägga upp receptet på Rufs goda viltgryta också, men det tar jag en annan dag :)

Egentligen skulle det ha blivit läkarbesök i förmiddags, men eftersom läkaren var sjuk (!) fick jag knata hem igen. Hann i alla fall med ett träningspass då istället, och det var nog det mest effektiva pass jag någonsin kört! Cablerodd, latsdrag, bröstpress, triset för axlar och två övningar mage - på 35 minuter! Dessutom ganska tungt och med bra teknik :) Inget bra upplägg för ett styrkepass, men så fick det bli. Heja mig! Så jäkla gött att komma igång med styrkan igen, tror det ska klämmas in ett styrkepass imorn också faktiskt, om jag hinner :)

Det där jobbiga som hänt som jag skrev om förut finns fortfarande kvar, men jag fortsätter hålla tummarna för att det löser sig. Gör det ni också, så är ni snälla :)

På fredag ska jag instruera för första gången på tre år... Nervös som en tok är jag, och jag ska öva tills jag kan koreografin baklänges i sömnen. Så det så.

Godnatt!

(Förresten, resultatet från Högskoleprovet har kommit! 1.2 blev det :) Jag är glad!!! Nästa gång ska jag få minst 1.6, så det så. Man måste satsa högt för att komma någonstans...)

Inga kommentarer: