måndag 30 november 2009

Måndag igen!

(Dagens kvällsmat! Alldeles för mycket vitost och goudaost, 4 cornicorns, ett gäng oliver och en klick creme fraiche. Lite salt och peppar på toppen.)

Japp, så är det! Och jag är vaken och lagar lunchlåda till mig och Rufs :) Jag tror det kommer bli gott - ni ska få receptet sedan. Kroppen har känts tung och svullen idag, sviter efter helgens kolhydratsfrossa, men jag vet ju att det går över bara jag sköter kosten ett par dagar nu. Det har jag gjort idag, med undantag för ett lite för högt energiintag totalt sett, men det kunde definitivt varit värre!
Att kroppen var trött och hade mycket skit att ta hand märktes verkligen på träningen. Jag var svag på BodyPumpen idag, men körde ändå på mina "standardvikter" som jag alltid upplever som jobbiga, så jag är ganska nöjd ändå!

Imorgon är det en stor och lång dag - spelning i Nordstan!! 14.15 och 16.15, och så gör jag ett litet "gästspel" klockan 15.00 också då Matilda spelar :) Kom om ni kan!

Nu: sängen. Godnatt!

Inga kommentarer: