måndag 23 november 2009

Klasser, med mera!

(Bilden lånad från sats.se)

Idag ringde Håkan från SATS Landala
, och redan imorgon ska jag träffa honom för att skriva på anställningsavtal och bli informerad om regler och förmåner och allt annat som jag bör veta som SATS anställd. SÅ UNDERBART ROLIGT!!! Jag har fått två egna, fasta klasser till vårschemat - Fredagar 17.30 och Lördagar 10.15. Så, alla ni som bor i Gbg och tränar på Sats, ni vet vad ni ska göra i vår ;)

Jag har betalat utbildningen idag också, och jag längtar såååå mycket tills det är dags! Det är bara tre veckor kvar nu, hihi!

I övrigt så har det varit en väldigt skum dag. Jag var tvungen att lägga mig ned en stund och vila i skolan, för att jag var alldeles yr och konstig. Funderade ett tag på att sjukskriva mig från jobbet och strunta i Pumpen idag, men jag mådde lite bättre på eftermiddagen så det blev både träning och jobb! Lätta vikter dock... Övade teknik istället :)

Ätit massor har jag också gjort, lite för mycket tror jag nog, hehe... Men men, så blir det vissa dagar, och andra dagar äter man mindre. That's life :)

Nu: Sängen!!! Imorgon ska jag ÄNTLIGEN få gå på Louises spinningpass på Friskis i Kortedala - det kommer bli superroligt! Ska försöka hinna med lite styrketräning innan också, fast jag vet inte riktigt hur det ska gå ihop... Nåja. Godnatt!!

2 kommentarer:

laDesea sa...

Jag tänkte också köra lite styrka innan, vi kanske hinner det ihop? Jag slutar ju som sagt fyra. Men jag hör av mig sedan. Ska bli såååå kul att du kommer!

Emelie sa...

Wow vad häftigt och jobba på ett gym! Snacka om drömjobbet :)