tisdag 24 november 2009

Vilken dag...

Pianot på en av mina projektlåtar är fixat, läraren Johan spelade superfint så nu låter det bra! Slasksång har också spelats in, så nu är det bara tusen andra saker kvar att ordna med...

Jag har skrivit anställningsavtal på SATS idag och fått bekräftelse på Pump-utbildningen, jag längtar verkligen tills det är dags för kursen!!! Apropå träning så var jag på Louises spinningpass idag, och hon är grymt duktig! Så, vill du spinna på Friskis i Göteborg så är det Tisdagar 17.15 på Kortedala som gäller, eller på Torsdagar kl. 19.00 på Turion :)

Imorgon blir det nog vila från träningen, men jobb på kvällen och massa ensemblerep i skolan. På tisdag är det konsert i Nordstan kl. 14.15 och 16.15 - kom dit om du bor i Göteborg! Vi spelar på World Aids Day, en bra konsert för en bra sak :)

Förresten så har jag tejp på hela kroppen :) Kinesiotejp! Malin i skolan har övat tejpning på mig, och det hjälper verkligen mina korta höftböjare! Jag kunde spinna som bara fasen idag tack vare det - underbart med lite mer styrka så att inte framsida lår får ta hela smällen.

Jag längtar till helgen, och är helt slut trots att det bara är tisdag... Helgen bjuder först på fredagsrep med Elin och Gustav, och därefter blir det lite restaurangbesök och så bio på söndagen. Luftslottet som sprängdes. Wonderful!

Nu: Sooooooova! Som fasen. Ursäkta det splittrade inlägget, men det är sådan jag är just nu ;)

Inga kommentarer: