söndag 22 november 2009

En fin kväll!

Vi har varit på Downtown Freddys, ätit veggieburgare (utan bröd) och lyssnat på Calles band, My Sweetest Punch. Calle gick i min klass förra året, och jag hade ingen aning om att de skulle spela där ikväll! En trevlig överraskning :) Biljard blev det sen också, och även om jag förlorade blev så var det riktigt roligt!

Eftersom det blev en del kolhydrater (eller ja, alkohol...) ikväll, så blev jag grymt sötsugen på hemvägen. Jag tänkte köpa mig lite choklad på, men kom ut från 7/11 med - en proteinbar. Hahaha! De hade nämligen Weiders 42% proteinbar där, med vaniljsmak, och ärligt talat så klår den nog det mesta i chokladväg. Me love! Kändes lite stört dock, att handla proteinbar när alla andra köper fyllekäk... Nåja, det är ju så galet gott, så jag hade verkligen inte velat ha något annat :)

Förresten så gick det bra igår! Jag kommer börja instuera BodyPump igen fr.o.m. vårschemat :) Men jag berättar nog mer imorgon, för nu ska jag sooooova! Godnatt! (Maxade på ben, biceps och rygg på Pumpen idag, förresten. Underbart skönt!)

Inga kommentarer: