torsdag 19 november 2009

Nervös.

Nu lägger jag mig. Imorgon ska jag instruera för första gången på över tre år. 2 block aerobic och 2 låtar Pump.

Jag har hela tiden känt mig så jävla säker på att det kommer gå hur bra som helst och att de kommer anställa mig på fläcken... Men nu är jag inte så säker längre. Jag övade på Sats idag, lånade salen och skuttade runt för mig själv med låtsasdeltagare, och jag är såååå ringrostig!! Tänk om det går åt skogen? Tänk om jag tappat för mycket teknik? Tänk om jag får blackout? Tänk om min koreografi är för enkel? Tänk om jag har för dålig kondition?

På alla gym jag arbetat på, så har jag alltid varit en av de mest populära instruktörerna. Om jag inte lyckas imorgon så faller mycket av min självbild... Jag måste lyckas!!

Snälla, håll tummarna för mig imorgon kväll!

2 kommentarer:

laDesea sa...

Det är klart att du kommer lyckas! Det veta jag med säkerhet, för du är grym!! Jag håller alla mina tummar och tår. Ska förresten bli superkul att ha med dig på mitt pass på tisdag!!

Jenny sa...

Du fixar det! Tänk positivt. Och även om det inte skulle gå hela vägen är det inte hela världen. Massa kramar