måndag 16 november 2009

I'm sorry...

Det blir inte så mycket bloggande ikväll. Jag har det skitjobbigt, och mår jättedåligt. Det har inget med mat, träning, ångest eller liknande att göra, utan det handlar om andra personliga omständigheter. Inatt ska jag bara hålla alla tummar jag har för att allt kommer ordna sig, mer än så orkar jag inte. Förlåt.

Träningen gick i alla fall riktigt bra idag! Jag maxade på ben (20 kg) och även på rygg (!), 17 kg :) Det är lika mycket som jag tog när jag var som starkast, i alla fall på rygg. Ben har jag väl varit lite starkare i... Bra kändes det i alla fall!

Och min låt blev fantastisk när min lärare kompade den. Han är bra han, Johan Evertsson. :)

Godnatt.

3 kommentarer:

Bullen sa...

Okej, vad bra! Det går ganska bra för mig, men jag tror att jag trots allt gör rätt i att inte följa din blogg...

Jag kan fortfarande inte hantera för mycket prat om vikt och bantning...

Lycka till!

Frida sa...

Usch stackare, hoppas du piggar pa dig och att du kanner dig battre snart!

Jag hade verkligen velat traffa den mannen, han ar verkligen nagot utover det normala, jag ar HELT tagen av boken sa jag kan tanka att du ar annu mer av forelasningen.

Jenny sa...

Svar: Har du någon adress som jag kan maila till dig på? Vill inte skriva här. ;-)