söndag 29 november 2009

En härlig lördag!

Dagen började med ett besök på klassen som blir min i vår. BpodyPump 10.15 på SATS Landala. Karin, som har klassen nu och även är gift med träningsansvarige Håkan, var en underbar kvinna och riktigt duktig instruktör! Det är en ära att få ta över klassen efter henne, hon verkar ha byggt upp den toppenbra!! Det var många och duktiga deltagare, och jag längtar verkligen tills det är min tur att stå där framme! Karin och jag bestämde lite smått att vi ska teama sista klassen på julschemat, och vi får se vad vi hittar på för skoj :) Rooooligt!!!

Efter Pumpen blev det brunch med Rufs, Julia och David på SoHo - supermysigt!!! Dit måste jag lätt gå fler gånger :) Något Ikea blev det inte idag, men det var nog bara bra... I alla fall för plånboken...

Kvällen spenderades mest i soffan, och jag som är van vid att jobba varje helg blir smått rastlös av ledigheten. Men det är skönt också, riktigt förbannat skönt, till och med. Och välbehövligt.

Imorgon blir det ett styrkepass tillsammans med Rufs, och därefter "Luftslottet som sprängdes" på bio kl. 14.00. På kvällen blir det nog lite handling, plugg och söndagsmiddag :)

Nu: Sova! Godnatt!

Inga kommentarer: