fredag 27 november 2009

Slöfredag.

(Jag känner mig som en växeltelefonist! Jag hjälpte Rufs att spela in en text till en ljudbok, som skrivkursen han går ska ge ut... Det är ungefär allt jag åstadkommit nu under kvällen, och lite pianoplinkande också.)

Crash, boom, bang! Jag kraschade idag, totalt. Så jäkla trött, och har knappt blivit någon sömn de senaste dagarna. Usch. Elin och jag var hemma hos Gustav och skulle skapa musik, men mitt fokus var som bortblåst och jag har aldrig varit så oproduktiv som idag, heh... Kroppen ville verkligen inte ha träning, så jag bokade av SatsDans och tog mig en vilodag. Om kroppen inte vill, då lyssnar jag. Jag tror att resultat inte kommer genom tvång, utan genom lust och glädje!

En del godis har det blivit idag också, så detta får bli denna veckas ätardag. Följande veckor fram till jul ska jag skriva matplanering för, mest för plånbokens skull faktiskt. Det blir ju gärna lite billigare med en god planering, och billigt är mycket bra för jag får inget csn i december :(

Nu ska jag nog krypa till sängs. Rufs kommer snart hem så jag får krama på honom, och imorgon blir det min blivande Pumpklass på morgonen, och så eventuellt Ikea med Rufs, Julia och David under dagen. Det kan hända att det blir middag ute på kvällen också, men vi får se!

Nattinatt!

Inga kommentarer: