tisdag 1 december 2009

Åh, vilken underbar spelning det blev!

(Dagens middag! En korv med 95% köttinnehåll, isbergssallad, 1/2 tomat, vitkål, keso, lite majonäs, äppelcidervinäger, salt och peppar. Gott och snabblagat - perfekt med andra ord!)

Wow! Det gick verkligen hur bra som helst, i bägge seten, och det är utan tvekan den bästa spelningen jag någonsin haft! Med undantag för en knarkare med hund som diggade och röjde framför scenen under sista setet så var allt verkligen perfekt! Vi är grymma :) Arrangörerna var nöjda, och vi fick en hel del beröm faktiskt, och jag tror att jag aldrig har sjungit så bra som på de två sista låtarna jag sjöng lead på, Backstabber Lady och Moondance. Det var grymt!! Det är så fantastiskt roligt att få arbeta med så duktiga och fina musiker och sångare som de som går i min klass - jag tror att jag aldrig vill sluta där!

Nu ska jag snart lägga mig, för jag är verkligen heeeelt slut. Åkte hem efter spelningen och bytte om, och sedan var det dags för Combat på en gång :) Jätteroligt pass och jag var helt död efteråt, nu har jag ätit mat och gjort matlåda för morgondagen, en dag som bjuder på Rockspinning med Louise bl.a. Roligt!

Förresten så träffade jag en person idag som jag verkligen inte hade väntat mig att springa ihop med. Det såg ut som att han verkade må bra, och han hade sin flickvän med sig och de såg fina ut ihop. Det glädjer mig, hur konstigt det än må låta, och jag hoppas att han inte tyckte att det var alltför hemskt att träffa mig.

Godnatt!

Inga kommentarer: