onsdag 16 december 2009

BodyPump, mat och musik - allt man behöver!

(Dagens middag! En hamburgerbiff, fullkornsbröd, en liten klick smör, ketchup, senap, ost och sallad. En morot blev det också, och 2 clementiner till efterrätt. Inte LCHF, men gott :) Jag äter det jag känner för nu, fram till dieten i januari - och faktiskt så längtar jag dit!!)

Det gick grymt bra på BodyPumpen idag :) Tunga vikter och snygg teknik, och nya releasen blir bara bättre och bättre! Jag gillar't :) Jag kan inte ens beskriva hur jäkla taggad jag är inför mitt och Carinas pass på fredag, det liksom sprudlar i hela kroppen och jag kan knappt vänta. Koreografin sitter väl till 80%, så det blir till att öva lite imorgon efter konserten vi har på kvällen.

Just nu släpper jag tankarna på diet och lågt energiintag för en stund, julen står ju för dörren och om bara ett par veckor börjar min riktiga formtoppning, så jag unnar mig lite slackertid fram tills dess :) Det innebär dock inte så jättestor skillnad i intag ändå, har jag märkt, men det blir lite mer frukt och lite bröd (fullkorn), och kanske någon pepparkaka eller lussebulle här och där ;)

Imorgon är det som sagt konsert på Fritidsledarlinjens avslutning, och jag är så glad över att jag ska få sjunga Louise Hoffstens "Never gonna be your lady", den är grym och kompet får den att svänga som fasen, och jag behöver nog bara dra igenom den ett par gånger till så kommer jag hitta känslan i sången också :)

Nu ska det kramas och sovas! Godnatt!

2 kommentarer:

Åsa sa...

nya releasen is goood! :)

LouiseA sa...

Det var jättekul att köra Pump med dig! Uppskattar att bli petad på, man får ju utnyttja det faktum att du kan saker och ting :P. Jag vill komma på ditt pass!!! Är så irriterad för att jag inte kan det. Men vi får försöka ses en sväng på fredag iaf. Jag har förresten ont precis överallt, dels efter massagen och dels efter pumpen :P