torsdag 17 december 2009

Imorgon gäller det!!!

(Såhär myspysigt har vi haft det här hemma ikväll! Pepparkakor med ädelost, glögg och adventsstaken tänd. Gottigt!)

(Här är de, min fina klass som hade en grym konsert ikväll. Längst ned från vänster: Sigrid, Hannah, Irena, Elin, Gustav och Oliver. De är fantastiska!)

Första julkonserten avklarad och imorgon förmiddag är det dags för den andra och sista, och efter den är det jullov! Skönt och välbehövligt, även om det är oförskämt roligt att gå i skolan när man läser musik :) Konserten gick jättebra, och det känns skönt att ha kört en gång innan vi ska köra för resten av skolan imorgon. Idag var det på Fritidsledarlinjens avslutning, och imorgon kommer det vara en större publik när hela skolan har avslutning och folk har med sig anhöriga. Min låt gick bra, och det kommer gå ännu bättre imorgon!! Roligt!!!

Imorgon är det även dags för min nypremiär som instruktör. Jag behöver lyssna igenom koreografin ett par gånger till, och det hinner jag med imorgon plus att Carina och jag ska ses innan passet och öva lite. Det är ju inte bara koreografin som ska sitta när man teamar! Jag är så jäkla laddad, och att börja instruera igen och hitta tillbaka till mitt "rätta element" har gett mig så otroligt mycket ny energi även i övriga delar av livet. Jag sjunger bättre, jag tänker annorlunda, jag har fått tillbaka min saknade tävlingsinstinkt - det är underbart! Jag är så glad att jag knappt vet vart jag ska ta vägen!!

Nu blir det blåsa håret och sedan soooova, måste upp tidigt imorgon och göra mig i ordning för konserten :) Godnatt!

Inga kommentarer: