söndag 6 december 2009

Ikea!

Idag blev det som sagt Ikeabesök och sängshopping - nu behöver vi inte längre sova på 90 cm, Rufs och jag. Grymt härligt! 120 cm säng står nu på plats med nytvättade lakan, så det ska bli underbart skönt att snart få krypa ned!

Imorgon väntar nog en trött- och svullendag utan dess like. Det blev ätardag deluxe denna söndag, med både godis och en del kolhydratrik mat, och jag vet ju att jag blir galet "bakis" av sådant, men samtidigt så ska jag inte klaga... Det har ju varit medvetna val att äta de där grejerna, och konsekvenserna har jag ju varit medveten om hela tiden.

Nu är det faktiskt sovdags för mig, och jag ber om ursäkt igen för att jag har uppdaterat så kasst de senaste dagarna. Det kommer bli bättre, så fort den hysteriska perioden jag är inne i nu går över :)

(Förresten så har jag premiärätit Ikeas köttbullar idag! Gott var det!)

1 kommentar:

J sa...

ikeas köttbulletallrik is the shit!

impas över hur man ens lyckas få plats med 2 pers på en 90-madrass? jag har en sån för mig själv, och tycker att det är för litet :S