söndag 6 december 2009

Förlåt mig!!

Ojojoj! Förlåt, förlåt, förlåt att jag inte uppdaterade igår, men det var en galet stressig dag och på kvällen blev jag tvungen att rycka in och jobba.

Idag blev det BodyPump och jag är nyss hemkommen från Julia och David, där vi har ätit middag och druckit oförskämda mängder alkohol. Med tanke på alkoholintaget så är detta verkligen inte rätt tillfälle att blogga, men ni får ursäkta ifall jag skriver något fel...

Hur som helst så har Rufs och David lyckats äta 1 kilo kött var (!) och jag och Julia förlorade vadslagningen och ska bjuda storätarna på bio. Själv åt jag 200 g hamburgare (utan brödet) och är supermättt fortfarande! Klämde dock i mig ett par bitar ost nyss, eftersom jag var så sugen och lördag är min ätardag, och dessutom så tror jag att det hjälper mot den eventuella bakfyllan imorn :P

Imorn blir det för övrigt Ikea, sängköp och pianoövande inför redovisningen på måndag. Jag hoppas att jag hinner med ett styrkepass också, men i värsta fall så får övandet gå före. Redovisningen på måndag är så pass viktig att jag måste prioritera den framför allt annat, och jag dör inte ifall det blir 4 träningspass istället för 5 den här veckan.

Nu ska jag dock sova, så att vi kan komma iväg till Ikea i tid imorgon! Godnatt!

Inga kommentarer: