onsdag 2 december 2009

Stressastressa!

(Dagens middag! 1/2 burk tonfisk i vatten, en klick creme fraiche, ett par bitar vitost och goudaost, 4 cornicorns och salt/peppar. Gott! Det blev även en clementin och lite skinka + brieost senare på kvällen... Och två koppar thé med grädde. Gottigott!)

Uff, vad mycket det blev att göra plötsligt! Imorgon ska det sista på mitt musikprojekt spelas in, och jag är inte riktigt klar med stämmorna... Och inte har jag hunnit göra musikteoriläxan färdigt heller. Jag avskyr att vara den dåliga eleven :( Funderar faktiskt på att lägga mig nu och så tvinga mig själv att gå upp tidigare imorgon och göra den. Så får det faktiskt bli.

Idag körde Louise sin Rockspinning i Kortedala och jag och Sigrid var där och rockade fett :P Det var verkligen ett grymt roligt pass, och även om jag inte är något jättefan av rock i allmänhet, så är det lätt den bästa träningsmusiken - utan tvekan!

Maten idag har gått bra, även om det totala intaget hamnade något högt även idag. Inte bra, men precis som igår hade det kunnat vara värre! Imorgon bjuds det på julbord med jobbet, men för min del blir det alkoholfritt (max ett glas rött, i alla fall) och bara LCHF. Nästan alla på jobbet är vegetarianer, så det blir en utmaning för psyket att komma dit som köttätare helt plötsligt. Det är jag ju inte van vid. Men det ska nog gå bra det också!

Nu ska jag krypa ned i sängen, minsann. Godnatt!

Inga kommentarer: